TALENTIMA DO PRIHVATLJIVOG PONAŠANJA I SURADNJE
U znanstvenom istraživanju „Rizična ponašanja djece i mladih“ Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci spominje se, između ostalog, da: „Ispitanici koji s djecom i mladima provode značajan dio dnevnog vremena u školi (vrtiću, domovima, školama) činiteljima koji potiču rizična ponašanja u djece nadasve smatraju - toleriranje društva rizičnih i nemoralnih ponašanja; izostanak svakodnevne primjerene brige roditelja o djeci; izostanak pozitivne komunikacije među vršnjacima kao i marginaliziranje odgojne uloge škole od strane gotovo svih socijalnih razina.“
UNICEF je napravio istraživanje o mentalnom zdravlju djece, adolescenata i skrbnika, koje navodi da je u Hrvatskoj učestalost mentalnih poremećaja u dobnoj skupini od 10 do 19 godina 11,5 posto, odnosno procjenjuje se da oko 49.272 djevojčica i dječaka živi s nekim od mentalnih poremećaja. Pritom je učestalost nešto veća kod dječaka (10,9 posto) nego kod djevojčica (12,1 posto). U Europi je samoubojstvo drugi najčešći uzrok smrti među mladima u dobnoj skupini od 10 do 19 godina. Neprihvatljivo ponašanje mladih često je uzrokovano ili praćeno metalnim poremećajima.
Ovim projektom želi se osnažiti odgojno obrazovne djelatnike kako bi usvojili znanja i vještine prepoznavanja talenata i potencijala kod djece uz pomoć inovativnog programa Virtograd, kako bi potom iskoristili uočeno za preusmjeravanje potencijalno negativnih oblika ponašanja u konstruktivne i pozitivne oblike ponašanja. Radionice Virtograd u razrednoj nastavi provode se od 2016. godine, te imamo dokumentirane rezultate učinkovitosti djelovanja programa na razvoj pozitivnih oblika ponašanja na razini pojedinog djeteta i na razini razreda kao cjeline. Djeca koja su redovito sudjelovanja u radionicama razvila su vlastito samopoštovanje, samopouzdanje i psihološku otpornost, što je utjecalo na njihovo percipiranje drugih, samo regulaciju ponašanja te dobro postavljanje prema neprihvatljivom ponašanju druge djece u okolini.
UNICEF je napravio istraživanje o mentalnom zdravlju djece, adolescenata i skrbnika, koje navodi da je u Hrvatskoj učestalost mentalnih poremećaja u dobnoj skupini od 10 do 19 godina 11,5 posto, odnosno procjenjuje se da oko 49.272 djevojčica i dječaka živi s nekim od mentalnih poremećaja. Pritom je učestalost nešto veća kod dječaka (10,9 posto) nego kod djevojčica (12,1 posto). U Europi je samoubojstvo drugi najčešći uzrok smrti među mladima u dobnoj skupini od 10 do 19 godina. Neprihvatljivo ponašanje mladih često je uzrokovano ili praćeno metalnim poremećajima.
Ovim projektom želi se osnažiti odgojno obrazovne djelatnike kako bi usvojili znanja i vještine prepoznavanja talenata i potencijala kod djece uz pomoć inovativnog programa Virtograd, kako bi potom iskoristili uočeno za preusmjeravanje potencijalno negativnih oblika ponašanja u konstruktivne i pozitivne oblike ponašanja. Radionice Virtograd u razrednoj nastavi provode se od 2016. godine, te imamo dokumentirane rezultate učinkovitosti djelovanja programa na razvoj pozitivnih oblika ponašanja na razini pojedinog djeteta i na razini razreda kao cjeline. Djeca koja su redovito sudjelovanja u radionicama razvila su vlastito samopoštovanje, samopouzdanje i psihološku otpornost, što je utjecalo na njihovo percipiranje drugih, samo regulaciju ponašanja te dobro postavljanje prema neprihvatljivom ponašanju druge djece u okolini.
CILJ PROJEKTA
Opći cilj:
Osnažiti odgojno obrazovne djelatnike u svrhu prevencije neprihvatljivog ponašanja djece.
Specifični ciljevi:
Osnažiti 20 odgojno obrazovnih djelatnika kako bi prevenirali neprihvatljivo ponašanje kroz pružanje pravodobne podrške i pomoći djeci.
Provesti 3 edukacije i radionice svaka u trajanju od 150 minuta za odgojno obrazovne djelatnike u svrhu usvajanja provedbe preventivnog programa Virtograd.
Opći cilj:
Osnažiti odgojno obrazovne djelatnike u svrhu prevencije neprihvatljivog ponašanja djece.
Specifični ciljevi:
Osnažiti 20 odgojno obrazovnih djelatnika kako bi prevenirali neprihvatljivo ponašanje kroz pružanje pravodobne podrške i pomoći djeci.
Provesti 3 edukacije i radionice svaka u trajanju od 150 minuta za odgojno obrazovne djelatnike u svrhu usvajanja provedbe preventivnog programa Virtograd.
PARTNERSTVA
Partneri na projektu su 11. gimnazija, Gornjogradska gimnazija, OŠ Davorina Trstenjaka, OŠ Antun Augustinčić i Prva katolička osnovna škola u Gradu Zagrebu.
Partneri na projektu su 11. gimnazija, Gornjogradska gimnazija, OŠ Davorina Trstenjaka, OŠ Antun Augustinčić i Prva katolička osnovna škola u Gradu Zagrebu.
EDUKACIJA
U svrhu educiranja i osnaživanja odgojno - obrazovnih djelatnika održat će se 1 ciklus edukacija po 3 susreta u trajanju od 150 minuta (svaki susret).
Također je ponuđena mogućnost postavljanja pitanja putem digitalnih platformi za komunikaciju.
U svrhu educiranja i osnaživanja odgojno - obrazovnih djelatnika održat će se 1 ciklus edukacija po 3 susreta u trajanju od 150 minuta (svaki susret).
Također je ponuđena mogućnost postavljanja pitanja putem digitalnih platformi za komunikaciju.
RADIONICE ZA DJECU
Provedba radionica Virtograd održat će se u 20 razrednih odjela, odnosno s minimalno 200 djece.
Ukupno će se provesti 60 radionica u trajanju od sat vremena tijekom tri mjeseca.
Provedba radionica Virtograd održat će se u 20 razrednih odjela, odnosno s minimalno 200 djece.
Ukupno će se provesti 60 radionica u trajanju od sat vremena tijekom tri mjeseca.
EVALUACIJA
Vrednovanje provedbe projekta će se provoditi putem evaluacijskih upitnika o zadovoljstvu sudionika. Rezultati evaluacije će se koristiti u svrhu daljnjeg razvoja programa Udruge i poboljšanja sadržaja radionica stručnih suradnika.
Izradit će se i priopćenje za medije o rezultatima projekta. Obavijest o provedbi projekta i postignutim rezultatima redovito će se slati u newsletteru Udruge.
Vrednovanje provedbe projekta će se provoditi putem evaluacijskih upitnika o zadovoljstvu sudionika. Rezultati evaluacije će se koristiti u svrhu daljnjeg razvoja programa Udruge i poboljšanja sadržaja radionica stručnih suradnika.
Izradit će se i priopćenje za medije o rezultatima projekta. Obavijest o provedbi projekta i postignutim rezultatima redovito će se slati u newsletteru Udruge.
UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA: 2.300,00 €
RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 1. 8. 2024. - 31. 12. 2024.
RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 1. 8. 2024. - 31. 12. 2024.
Ovaj je dokument izrađen uz financijsku podršku Grada Zagreba. Sadržaj ovoga dokumenta u isključivoj je odgovornosti udruge Put do uspjeha i ni pod kojim se uvjetima ne može smatrati kao odraz stajališta Grada Zagreba.